| Stolly Molly Blog |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Langkah.
Friday 7 February 2014 • 06:39 • 0 comments

bismillah,
alhamdulillah, syukur ke atas kehadrat ilahi, saya dapat blog ini kembali dan setelah sekian lama tak menulis blog, kaku kekok semua dicampur dalam satu nafas. nafas baru yang tak siapa ketahui apa yang terpendam, apa yang tersirat dan tersurat. Allahu ;(

memasang niat dengan sesuatu yang baik memang dilakukan dalam setiap langkah dan iringan doa disetiap sujud. permudahkan urusan ku didalam segala hal. meminta maaf pada sesorang bukan lh mudah kerana maaf itu bukan sahaja 1 perkataan tapi ia memiliki nilai yang tersirat dan tersurat, maknanya yang cukup memberikan impak yang positif atau pun negatif.

yang pasti maaf itu harus lh ikhlas diberikan. Allah banyak sungguh kesilapan dan khilafan aku. sungguh aku tak kuat melalui dugaan yang kau berikan aku tetap tabah dah aku harus tabah kerana dugaan itu adalah ujian daripadaMu untuk menjadikan aku insan yang lebih baik.

ku simpan erat sendu dihati agar hanya Engkau yang mengetahui segalanya. kuatkan hatiku untuk hari hari seterusnya.

bismillah hilazi la yadurumaafii shaiun fir ardi, wala fisama'ik wa uasami un alim.

Ya Allah, kau ampuni lh dosa dosaku, dosa kedua ibu bapaku, dosa kaum keluargaku, kaum muslimin dan muslimat yang masih hidup atau yang telah meninggl dunia, kau ampuni lh dosa sahabat sahabatku, kau terangi lh hati mereka yang membenciku dan kau limpahkan rahmat keatas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.
Rabbana atina fiddunia hasanah wafi a hirothi hasanah wa'kina azabbanar. wassalallahu ala'saidina Muhammad wala alihi wasohbihi wassalam, walhamdulillah hirabbil alamin ♡

sekian, wassalam




Thanks For Reading !


PAST
The star owner

Hai. Me Esha, thanks cause using my skin :) Change with yours~

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google